Wat mijn klanten zeggen...

Het traject bij Manon heeft mij vooral geholpen om beter te luisteren naar mijn gevoel en echt te ervaren wat ontspannen is. Ik dacht vaak dat ik ontspande, maar ontdekte dat dit eigenlijk niet zo was. Nu voel ik beter wat echte ontspanning is en dat geeft me rust. Ik durf meer naar mijn gevoel te luisteren en dat geeft vertrouwen. De praktische oefeningen die Manon aanreikt gebruik ik ook echt in het dagelijks leven. Het heeft me geholpen om dichter bij mezelf te komen en van daaruit keuzes te maken die bij mij passen. Manon heeft een fijne en oprechte manier van luisteren en durft ook liefdevol te confronteren waar nodig. Ik voelde me veilig om echt te voelen en daar ook iets mee te doen. Het is iets wat ik iedereen gun die bewuster wil leven en dichter bij zichzelf wil komen.

Rochelle

Super fijne NEI-sessie gehad bij Manon. Ze is inlevend, to the point en weet precies de juiste vragen te stellen om snel tot de kern te komen. Ze legt verbanden en helpt je echt om op een diepere laag te kijken. De sessie heeft mij enorm geholpen in de ontwikkeling van mijn bedrijf. Het heeft mij echt duidelijkheid gegeven over welke richting ik op mag, zó fijn! Haar combinatie met Human Design is ook zo’n mooie toevoeging, dat geeft nog eens extra inzicht en bevestiging. Echt een aanrader!

rianne

Het traject bij Manon heeft me geholpen om stil te staan bij wat er voor mij echt toe doet. Ik voel me lichter, ervaar meer rust en heb geleerd om meer op mijn intuïtie te vertrouwen en dingen los te laten. Manon is oprecht, rustig en eerlijk. Ik voelde me meteen op mijn gemak en kon daardoor echt mezelf zijn. Het traject is verdiepend, herkenbaar en gaf me veel vertrouwen. Een hele waardevolle ervaring.
Ik hoop dat zij op deze manier nog veel meer mensen mag begeleiden!

kim

Na jarenlang reactief mijn migraine en slapeloze nachten tegen te gaan, voelde ik sterk de behoefte hier preventief mee aan de slag te gaan. Ik kwam bij Manon terecht. Ik merkte gelijk het vertrouwen dat ik bij de juiste persoon terecht was gekomen. Na 4 NEI-sessies merk ik dat er echt iets in beweging is gezet in mijn lijf. Mijn hoofd is rustiger en dat vertaalt zich zelfs naar letterlijk opruimen. Het geeft ruimte en rust. Ik ben me bewuster geworden van hoe blijven hangen in mijn comfortzone mijn persoonlijke ontwikkeling belemmert, en hoe vastgeroeste patronen zich kunnen uiten in lichamelijke klachten. Uit mijn hoofd, in mijn lijf. De eerste stappen zijn gezet. Een waardevol traject 💗

Judith

Ik heb bij Manon een traject gevolgd en het heeft me veel gebracht. De inzichten die ik heb gekregen in mezelf waren soms herkenbaar, soms ook nieuw en confronterend, maar altijd helpend. Het was mooi om hiermee aan de slag te kunnen en dingen los te laten. Door het traject lukt het me steeds beter om te voelen wat voor mij klopt en dat geeft me veel rust, in mijn lijf en in mijn hoofd. Ik zou dit traject zeker aanraden, maar je moet er wel klaar voor zijn om naar jezelf te kijken. Het is geen quick fix met een magische toverstaf 😉 Al voelde het soms wel zo bijzonder hoe Manon in het onderbewustzijn kijkt en hoe kloppend dat voelt. Bedankt lieve Manon, voor je luisterend oor, je open houding en de veiligheid waardoor ik echt mezelf kon zijn en me gezien en gehoord voelde.

Jolanda

Het traject dat ik bij Manon heb gevolgd, heeft mij vooral geholpen om ballast los te koppelen en gaf me inzicht in mijn Human Design. Ik heb nu meer energie en ervaar een soort rust ten opzichte van de toekomst. Ik mag wachten tot er iets op mijn pad komt en daarop reageren, dat voelt heel fijn. Ik zou dit traject zeker aanraden. Blijven werken aan jezelf gun ik iedereen en ik weet zeker dat veel mensen zich prettig voelen bij Manons rust en fijne manier van begeleiden. De sessies voelden zeer vertrouwd, waardoor het makkelijk was om veel te delen. Manon stelt sterke, rake vragen en weet daarmee tot de kern te komen. Dank je wel voor dit traject!

martine

Het minitraject heeft mij helderheid en meer rust gebracht. Ik kwam niet meer vooruit tijdens mijn burn-out , zat laag in mijn energie en durfde niet goed te vertrouwen op wat mij lichaam aangeeft. Na de 2 sessies heb ik knopen durven doorhakken en heb ik helder gekregen wat ik nodig heb om vooruit te komen. En dat geeft mij weer energie en vertrouwen naar de toekomst toe. ❤️

charissa

Los van wat werken met Manon oplevert, vind ik sowieso dat Manon een hele fijn energie heeft. Altijd wanneer ik bij haar in de buurt ben, voelt het als thuiskomen. Ze heeft iets kalms en gegronds waardoor ik me direct veilig voel. Daarnaast vind ik dat ze prettig en rustig begeleidt, helder uitlegt, en liefdevol meedenkt. Echt iemand bij wie ik me gedragen voel.

ambi

Na de derde miskraam in ons leven, voelde ik dat ik hier iets mee moest gaan doen. Uiteindelijk ben ik het verbinding na verlies consult gaan doen. Ik kende Manon al van de verloskundige praktijk, dus dat voelde al vertrouwd.
Het was een prettig consult en ben met een veel lichter gevoel naar huis gegaan. De dagen erna kan ik direct alweer veel meer genieten van onze 2 kinderen.
Ik ben blij dat ik deze stap genomen heb en het besef dat we eigenlijk al een groot gezin hebben is een bijzonder gevoel en geeft rust.

Estelle

Via de verloskundige site kwam ik bij Manon terecht. Na een fijn telefonisch consult waar de rust al uit de telefoon straalde heb ik een afspraak bij Manon gemaakt voor een verbinding na verlies sessie. Bij binnenkomst stapte ik gelijk een oase van rust binnen. Niks moest alles mocht en Manon stelde mij enorm op mijn gemak waardoor ik mij goed open kon stellen voor de sessie. Manon is eerlijk en kijkt met je mee wat je nodig hebt of wat goed bij je past. Nu een paar weken na de sessie voel ik rust en kijk ik heel fijn terug op deze prachtige sessie waarin ik veel antwoorden heb gekregen. ♥️

Esmée

Via instagram kwam ik bij Manon en haar aanbod als NEI- therapeute. Het gevoel wat ik had na een telefonisch gesprek, klopte helemaal tijdens het consult. Manon luisterde goed naar mijn gevoel, mijn vragen en zorgen. Ik vond direct een hele fijne en veilige sfeer. Ze bleef doen wat past bij mij. Ook een beetje met beide benen op de grond. Ze draaide er niet omheen, maar kon goed en eerlijk aangeven waar mijn blokkade zat. Ze nam uitgebreid de tijd. Ik kan ook echt met praktische tips aan de slag. Een sessie wat voor mij veel aan het denken heeft gebracht en effect heeft. Heel fijn. Ik zou zeker haar aanraden en zelf nog eens komen, mocht ik daar weer behoefte aan hebben. Dankjewel voor de waardevolle sessie, Manon!

Manon

Mijn kennismaking met NEI was meteen een hele prettige! Dank je wel daarvoor. Ontzettend fijn hoe je in alle rust luisterde, doorvroeg en aan de slag ging. Door je kundigheid en precisie (je koos steeds de juiste woorden) voelde ik me direct op mijn gemak. Het krachtige effect van een online sessie verraste me, het deed niet onder voor een live afspraak. Het heeft me inzichten en handvatten gegeven. Bijzonder hoe we ook even een zijsprong naar onze oudste zoon konden maken. Nogmaals dank voor alles!

Sanne

De NEI-sessies brachten mij rust en vertrouwen. Ik begrijp nu beter waar mijn gevoelens vandaan komen en kan makkelijker loslaten wat mij niet meer dient.

yvenca

Manon neemt rustig de tijd en creëert een veilige ruimte waarin ik mijn emoties mag voelen. Door de sessies kom ik steeds dichter bij de beste versie van mijzelf.

marije

Ik ben zeer tevreden over het kinderwensconsult dat ik bij Manon heb gedaan. Na meerdere miskramen kwam ik bij haar uit. Het consult stond in het teken van het kijken naar vastzittende emoties/blokkades bij mij en is er aandacht geweest voor het toekomstige kindje. Ik vond het zeer bijzonder en het contact met Manon was prettig en warm. Er heerste een veilige sfeer waarin ik me open kon stellen om de diepte in te gaan. Het consult heeft me weer het vertrouwen teruggegeven om vol goede moed door te gaan met mijn traject voor mijn kinderwens. Wat mij betreft een grote aanrader voor de weg naar een kindje, om buiten alle lichamelijke aspecten ook op energetisch gebied te kijken wat ondersteunend kan zijn.

tamara

Na meerdere miskramen was opnieuw zwanger worden voor mij spannend. Toen ik weer een positieve zwangerschapstest in mijn handen had, wist ik dat ik aan mijn angsten moest gaan werken. Ik gunde het mezelf om de miskramen een plekje te geven, maar ook om van deze zwangerschap te kunnen gaan genieten. Manon coacht op een hele fijne, zachte manier. Een manier waardoor je je meteen op je gemakt voelt en waardoor je verdriet er mag zijn. Doordat alles nu een plekje heeft gekregen, voel ik meer rust. Ik heb het gevoel dat ik van deze zwangerschap mag genieten. Dat is eigenlijk het mooiste cadeau dat ik mezelf heb gegeven! Ik gun iedereen begeleiding van Manon!

annemaaike

Na een hele moeilijke periode van 2 miskramen en een confrontatie met een echofoto van een vriendin besloot ik dat het genoeg was. Ik had hulp nodig, want ik kon dit niet alleen verwerken. Bij Manon heb ik geleerd dat mijn verdriet er mag zijn, dat ik het niet hoef weg te stoppen. Door het te accepteren is de hele situatie makkelijker te omarmen voor mij en geeft het me meer rust. Hierdoor heb ik ook geen lichamelijke ongemakken meer. Blijf er niet mee lopen, maar zoek hulp. Manon helpt je om de situatie niet te vergeten, maar om het dragelijker te maken. Dit gun ik iedereen!

dominique

Ik dacht dat ik mijn stilgeboorte en twee miskramen wel alleen kon verwerken...Ik dacht dat ik geen hulp nodig had, maar ik wist het allemaal niet meer zo goed. Manon heeft mij mede door haar rust en doortastendheid gegeven wat ik nodig had. Zij liet me dichterbij mijn dochter komen en de twee andere kindjes die er maar zo kort mochten zijn. Hierdoor heb ik veel meer rust gekregen en hebben alle kindjes nu echt een plek in ons gezin. Hier ben ik Manon heel erg dankbaar voor! Ik beveel Manon dan ook bij iedereen die met zwangerschapsverlies te maken heeft aan.

hendrina

De NEI-sessies waren persoonlijk en afgestemd op mijn behoeften. Ik kreeg inzichten die mij echt hebben geholpen om helderheid te krijgen en beter naar mezelf te luisteren.

aniek

Ik kwam bij Maon omdat ik me letterlijk en figuurlijk vast voelde zitten. Dankzij haar prettige en kalme begeleiding is er ruimte gekomen in mijn hoofd en ontspanning in mijn lijf.

jacqueline